|
Print Staff CV |
|
Print Staff CV |
YILMAZ, Z. H. & MALKOÇ, A. (2020). Kaynaştırma Sınıfına Devam Eden Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Uygulanan Akran Zorbalığına İlişkin Öğretmen Görüşleri, Trakya Eğitim Dergisi, 10 (1), 92-111. (January 2020) |
ÇETREZ ARICAN, G., YILMAZ, Z. H. & COSKUN, I. (2017). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Okuma ve Anlama Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi, The Journal of Academic Social Science Studies, 60, 41-53. (November 2017) |
GICI- VATANSEVER, A. & YILMAZ, Z. H. (2022). Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin Gözüyle Rehberlik Araştırma Merkezleri. IX th International Eurasian Educational Research Congress, İzmir-TÜRKIYE. (June 2022) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Özel Eğitim Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, Edirne-TÜRKİYE (September 2018) |
GICI VATANSEVER, A. & YILMAZ, Z. H. (2018). Özel Eğitim Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi: Edirne Örneği, IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, Edirne-TÜRKİYE (September 2018) |
YILMAZ, Z. H. & TEZEL, D. (2018). Review of Studies on Power Card Strategy Used in Social Skills Teaching to Children with Autism Spectrum Disorder, 13th International Balkan Education and Science Congress, pp. 165-, Edirne-TÜRKIYE. (September 2018) |
AHMETOGLU, E. & YILMAZ, Z. H. (2018). Metaphorical Perceptions of Instructor Related to the Concept of “Barrier-free University, 13th International Balkan Education and Science Congress, pp. 191-, Edirne-TÜRKIYE. (September 2018) |
YILMAZ, Z. H. & MALKOÇ, A. (2018). Teachers' Opinions on Being Exposed to Bullying of Students with Intellectual Disability in Inclusive Classes, 27th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), pp. 3552-3554, Antalya-TÜRKIYE. (April 2018) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Erken Çocukluk Döneminde Müdahaleye Yanıt (RTI) Yaklasımı, II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (March 2018) |
GICI VATANSEVER, A., YILMAZ, Z. H. & AHMETOGLU, E. (2018). Foused Playtime Intervention (FPI): Aile Merkezli Oyun Odaklı Müdahale Programı, II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (March 2018) |
YILMAZ, Z. H. & GICI VATANSEVER, A. (2018). Dergi Incelemesi: The Journal of Early Intervention (JEI), II. Uluslararasi Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya-TÜRKIYE (March 2018) |
ÜNAL, Z. H., AHMETOGLU, E. & GICI VATANSEVER, A. (2017). Zihin Engelliler Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Programa İlişkin Görüş ve Önerileri (Trakya Üniversitesi Örneği), IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli-TÜRKIYE. (May 2017) |
GICI VATANSEVER, A., AHMETOGLU, E. & ÜNAL, Z. H. (2017). Öğretmen Adaylarının Özel Yetenekliler Eğitimine Yönelik Tutumları: Trakya Üniversitesi Örneği, IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli-TÜRKIYE. (May 2017) |
ÜNAL, Z. H. & AHMETOGLU, E. (2016). (2016) Sosyal Öyküler, 1. Uluslararası Balkan Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne-TÜRKIYE. (May 2016) |
ÜNAL, Z. H. & COSKUN, I. (2016). Türkiye' de Zihin Yetersizliği Olan Bireylerin Eğitiminde Okuma Yazma Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi, III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla-TÜRKIYE (May 2016) |
MALKOÇ, A., SERT, C. & ÜNAL, Z. H. (2015). The Relationships Among Positive Negative Perfectionism Time Management and Academic Procrastination in University Students, 10. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Ohrid- Makedonya (September 2015) |
YILMAZ ZEKIYE HANDE, EGITIMIN KAVRAMSAL TEMELLERI-10: Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul-TÜRKIYE (July 2024) |
YILMAZ, Z. H. & ŞAKAR, M. (2021). Bütünleştirme Uygulamaları İle İlgili Araştırmalar. (Ed. E. Ahmetoğlu ve A. Gıcı-Vatansever). Özel Eğitimde Bütünleştirme içinde (s. 258-280). Ankara: Nobel Yayıncılık (November 2021) |
ASUTAY, H., ÖZTÜRK, T., YILMAZ, D., DURAN BAYTAR, S., GÜREL, S. & ÜNAL, Z. H. (2016) “Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Barış Kültürü”, Trakya Üniversitesi Yayınları No: 171, ISBN: 978-975-374-191-0 (Bilimsel Kitap) (November 2016) |
Z. H. ÜNAL, E. AHMETOGLU, Çocuk ve Gençlik Edebiyatinda Baris Kültürü Peace Culture in Child and Youth Literature, Uluslararasi, Bölüm: Sosyal Öyküler, Basim Türü: Basili+Elektronik, pp. 794-801, TÜRKIYE-Edirne, Trakya Üniversitesi Yayinlari No: 171, 2016, 1. Basim. (November 2016) |
.GÜNGÖR Alptekin,BAYEZIT Eda Nur,EVREN Semanur,KEMENT Nurgül,ÖZEKÇI Gülsüm,GICI VATANSEVER AYNUR,YILMAZ ZEKIYE HANDE, Kapsayici Geleneksel Oyunlar: Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin Bütünlestirme Uygulamasi Bulunan Siniflarda Yürüttükleri Geleneksel Çocuk Oyunlari Programinin Özel Gereksinimli Ögrencilerin Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi, 13. Ulusal Özel Egitim Ögrenci Kongresi, Kırıkkale-TÜRKIYE. (April 2024) |
.KOÇAK Sadullah,YÜCEDAG Yasar Bugra,ÇOKAL Rümeysa Elif,ALKAN Rozerin,GICI VATANSEVER AYNUR,YILMAZ ZEKIYE HANDE, Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin ve Akranlarin Gözünden Kapsayici Geleneksel Çocuk Oyunlari, 13. Ulusal Özel Egitim Ögrenci Kongresi, Kırıkkale-TÜRKIYE. (April 2024) |
YILMAZ, Z. H. (2018). Özel Gereksinimli Çocuklarda Akran Zorbalığı, 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir- TÜRKİYE (October 2018) |
GICI-VATANSEVER, A. & ÜNAL, Z.H. (2016). Üstün Yetenekli Çocuklarda Yabancı Dil Edinimi, Uluslararası Katılımlı 3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskisehir-TÜRKIYE (March 2016) |
ÇETREZ İŞCAN, G., ÜNAL, Z. H. & COSKUN, I. (2015). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Okuma ve Anlama Düzeylerinin Geliştirilmesinde Akıcı Okuma Stratejilerinin Etkisi, 25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, pp. 37, İstanbul-TÜRKİYE (December 2015) |
.KAPSAYICI GELENEKSEL OYUNLAR: Özel Egitim Ögretmen Adaylarinin Bütünlestirme Uygulamasi Bulunan Siniflarda Yürüttükleri Geleneksel Çocuk Oyunlari Programinin Özel Gereksinimli Ögrencilerin Akranlari Tarafindan Sosyal Kabul Düzeylerine Etkisi, 2023-2023. |
Çocuklar Hareket Ediyor: Okul Öncesi Dönem Çocukları için Motor Gelişim Programı: Özel Gereksinimli Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Okul Olgunluğunu Destekleme, Başlangıç Tarihi: 09.09.2019, Bitiş Tarihi : 17.12.2019,Kurumu: TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, Tamamlandı |