|
Print Staff CV |
|
Print Staff CV |
Cebeci, N. , Arık, A. , Canaslan, H. & Fazlıoğlu, Y. (2022). THE SYSTEMATIC REVIEW OF POSTGRADUATE THESES ON MONTESSORI EDUCATION WRITTEN BETWEEN 2000-2021 IN TURKEY . International Journal of Quality in Education , 6 (2) , 45-65 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/ijqe/issue/70157/1125498 |
The Schooling and Inclusion In Special Education |
Theory And Practice in Linguistics: Description of A Sit-Com (October 2014) |
Can We Use Poems in ELT Classrooms? Then, How? (May 2014) |
Effective Revision Activity Suggestions for the Teachers of Young Learners. |
Pros and Cons of Poetry in ELT Classes: Suggestions for an Effective Yazar Bilgisi Language Teaching Class via Use of Poetry |
Early Childhood Education (November 2014) |
Erken yaş dil öğrenenleri (5-12 yaş) ile diğer yaşlardaki öğrenenler arasındaki farklar (dil yapısı, becerileri ve alt becerilerinin öğrenimi açısından) ve erken yaş öğrenenleri hakkında yanlış bilinenler; erken yaş öğrenenlerinin öğrenme biçemleri (görsel, işitsel ve duyuşsal) ve stratejileri (örn.: üstbiliş, biliş, sosyoduyuşsal); kelime, dil becerisi, dil yapısı öğretimi için aktiviteler (örn.: yapboz, hikaye, oyun ve benzetim), görsel-işitsel araçlar (örn.: resim, gerçek nesneler, karikatür, kukla ve şarkılar) geliştirmesi; öğrenenlerin dil seviyelerine ve bilişsel, duyuşsal gelişimlerine uygun öğretim noktalarının seçimi, sıralaması, materyal uyarlaması ve değerlendirmesi; erken öğrenen sınıfları için duyacağı sınıf yönetimi teknikleri.