|
Print Staff CV |
|
Print Staff CV |
.H. ÖZGÜR, Adapting the Media and Technology Usage and Attitudes Scale to Turkish, Educational Sciences: Theory & Practice, vol. 16, no. 5, pp. 1711-1735, Istanbul-TÜRKIYE, 10, 2016. |
.H. ÖZGÜR, The relationship between Internet parenting styles and Internet usage of children and adolescents, Computers In Human Behavior, vol. 60, pp. 414-424, -AMERIKA BIRLESIK DEVLETLERI, 3, 2016. |
.H. ÖZGÜR, Online Game Addiction Among Turkish Adolescents: The Effect of Internet Parenting Style, Malaysian Online Journal of Educational Technology, vol. 7, no. 1, pp. 47-68, 1, 2019. |
.H. ÖZGÜR, Exploring the Distance Education Students Cyberbullying Cybervictimization and Cyberbullying Sensibility Levels, The Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, vol. 16, no. 4, pp. 3-17, Eskisehir-TÜRKIYE, 10, 2015. |
.H. ÖZGÜR, T. DEMIRALAY, I. DEMIRALAY, Exploration of problematic internet use and loneliness among distance education students, The Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, vol. 15, no. 2, pp. 75-90, Eskisehir-TÜRKIYE, 4, 2014. |
.S. ATAKAN, H. GÜRKAN, C. KINCI, H. ÖZGÜR, Lise ögrencilerinin bilgisayar oyunlari motivasyonlarinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, 7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES), vol. 1, no. 1, pp. 524-538, Antalya-TÜRKIYE. |
.H. ÖZGÜR, F. ARIKAN, Trakya Üniversitesi web sayfasinin kullanilabilirlik analizi, 13th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 588-596, Edirne-TÜRKIYE. |
.Y. ERCAN, H. ÖZGÜR, Ögrencilerin ögretimsel etkinliklerde mobil Internet kullanim tutumlarinin teknoloji kabul modeline göre incelenmesi, 13th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 607-617, Edirne-TÜRKIYE. |
.F. ARIKAN, H. ÖZGÜR, Siber aylaklik ve bilissel kapilma arasindaki iliskinin incelenmesi, 6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 35-35, Edirne-TÜRKIYE. |
.H. ÖZGÜR, F. AKGÜN, Ögretmen adaylarinin TBIP yeterlikleri ve teknoloji entegrasyonu öz-yeterlik algilarinin incelenmesi, 13th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 702-710, Edirne-TÜRKIYE. |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, Üniversite ögrencilerinin akilli telefon bagimligi, sosyal zekâ ve mutluluk düzeyleri arasindaki iliskinin incelenmesi, 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 279-293. |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, Yeni nesil web teknolojilerinin egitimde kullanimi, 13th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 664-669, Edirne-TÜRKIYE. |
.H. ÖZGÜR, Ögretmenlerin BIT tabanli egitsel materyal hazirlamaya yönelik yeterliklerinin gelistirilmesi: Bir eylem arastirmasi, 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 224-225, Izmir-TÜRKIYE. |
.C. ÇUHADAR, H. ÖZGÜR, T. BÜLBÜL, Egitimde teknoloji kullaniminin olumlu ve olumsuz etkileri, 13th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 685-694, Edirne-TÜRKIYE. |
.H. ÖZGÜR, F. AKGÜN, Ergenlerin Medya ve Teknoloji Kullanimi ve Tutumlarinin Incelenmesi, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium. (October 2017) |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, Böte Bölümü Ögrencilerinin Yaraticilik ve Özgüven Düzeylerinin Incelenmesi: Trakya Üniversitesi Örnegi, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Izmir-TÜRKIYE. (October 2017) |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, F. AKGÜN, Egitimde Oyunlastirma Arastirmalarinda Güncel Egilimler, 11. Uluslararasi Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu. (May 2017) |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, Egitim Fakültesi Ögrencilerinin E-Ögrenmeye Yönelik Genel Tutumlari ve E-ögrenme Ortamlarina Yönelik Sosyal Bulunusluk Algilari, 11. Uluslararasi Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu. (May 2017) |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, F. AKGÜN, Egitimde oyunlastirma arastirmalarinda güncel egilimler, 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 393-394. |
.G. ILGAZ, H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, The adaptation of technostress scale into Turkish, 11th International Balkan Education and Science Congress, -HIRVATISTAN. (October 2016) |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, F. AKGÜN, Okul öncesi ögretmenlerinin egitimde bilgi ve iletisim teknolojilerinin kullanimina iliskin görüslerinin incelenmesi, 1st International Balkan Child and Youth Literature Congress, Edirne-TÜRKIYE. (May 2016) |
.F. AKGÜN, C. ÇUHADAR, H. ÖZGÜR, Ögretmen adaylarinin medya okuryazarlik düzeylerinin incelenmesi, 1st Balkan Child and Youth Literature Congress, Edirne-TÜRKIYE. (May 2016) |
.H. ÖZGÜR, F. AKGÜN, C. ÇUHADAR, Akademisyenlerin yasam boyu ögrenme egilimleri, International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, pp. 936-943, Mugla-TÜRKIYE. (May 2016) |
.F. AKGÜN, C. ÇUHADAR, H. ÖZGÜR, Ögretmen Adaylarinin Medya Okuryazarlik Düzeylerinin Incelenmesi, 1st International Balkan Child and Youth Literature Congress, vol. 1, no. 1, pp. 68-68, Edirne-TÜRKIYE. (May 2016) |
.M. YAVUZ, H. ÖZGÜR, Analyzing the professional bournout levels of teachers working with the students with autistic spectrum disorder in terms of various variables, 10th International Balkans Education and Science Conference, vol. 1, no. 1, pp. 1009-1014, SKOPJE-MAKEDONYA. (October 2015) |
.M. YAVUZ, H. ÖZGÜR, Otistik Spektrum Bozuklugu Olan Ögrencilerle Çalisan Ögretmenlerin Mesleki Tükenmislik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açisindan Incelenmesi, 10th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 195-195, Skopje-MAKEDONYA. (September 2015) |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, Bilisim teknolojileri ögretmen adaylarinin programlamaya iliskin öz yeterlik algilari ve bilissel esneklik düzeyleri arasindaki iliskinin incelenmesi, 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 70-77, Afyonkarahisar-TÜRKIYE. (May 2015) |
.H. ÖZGÜR, F. AKGÜN, Ögretmen adaylarinin egitsel internet kullaniminin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, 9th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 1009-1014, Edirne-TÜRKIYE. (October 2014) |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, BÖTE ve uzaktan egitim ögrencilerinin bilgisayar ve internet kullanimina iliskin etik disi davranislarda bulunma ve maruz kalma durumlari, 9th International Balkan Education and Science Congress, vol. 1, no. 1, pp. 1015-1022, EDIRNE-TÜRKIYE. (October 2014) |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, F. AKGÜN, Ögretmen adaylarinin çevrimiçi ögrenmeye yönelik hazir bulunusluk düzeylerinin incelenmesi, 2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 166-172, AFYON-TÜRKIYE. (May 2014) |
.H. ÖZGÜR, Bilisim teknolojileri ögretmen adaylarinin elestirel düsünme egilimleri ile bireysel yenilikçilik özellikleri arasindaki iliskinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, 7th International Computer Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 90-91, Erzurum-TÜRKIYE. (June 2013) |
.H. ÖZGÜR, Uzaktan egitim ögrencilerinin ögrenme stilleri Trakya Üniversitesi örnegi, 6th International Computer Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 11-11, Gaziantep-TÜRKIYE. (October 2012) |
.H. ÖZGÜR, N. TOSUN, Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Egitimi Bölümü ögretmen adaylarinin bilgisayar ögretmenligi öz yeterlik inançlarini etkileyen faktörler, 4th International Congress of Educational Research, vol. 1, no. 1, pp. 362-369, Istanbul-TÜRKIYE. (May 2012) |
.H. ÖZGÜR, C. TEZCAN, I. DEMIRALAY, Meslek yüksekokulu ögrencilerinin web tabanli ögretim tutumlarini etkileyen faktörler, 11th International Educational Technology Conference, vol. 2, no. 1, pp. 1781-1787, Istanbul-TÜRKIYE. (May 2011) |
.N. TOSUN, H. ÖZGÜR, Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Egitimi Bölümü ögretmen adaylarinin bilgisayar öz yeterlik algilari üzerine bir çalisma, 11th International Educational Technology Conference, vol. 2, no. 1, pp. 1385-1390, Istanbul-TÜRKIYE. (May 2011) |
.H. ÖZGÜR, N. TOSUN, The evaluation of e learning material prepared for web based training by teacher candidates, IODL ICEM 2010 Joint Conference and Media Days, vol. 1, no. 1, pp. 717-737, Eskisehir-TÜRKIYE. (October 2010) |
.N. TOSUN, H. ÖZGÜR, E Ögrenme ortamlarinda ögrenci içerik etkilesimi, 3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, vol. 1, no. 1, pp. 327-331, Trabzon-TÜRKIYE. (October 2009) |
.A. ISMAN, N. TOSUN, H. ÖZGÜR, Egitimde zeki ögretim sistemleri, 5th International Balkans Education and Science Conference, vol. 2, no. 1, pp. 532-534, Edirne-TÜRKIYE. (October 2009) |
.H. ÖZGÜR, Öğretim Teknolojileri - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, Ulusal, Bölüm: Öğrenme Nesneleri, Basım Türü: Basili, pp. 303-327, TÜRKIYE-, ISBN978-605-7846-40-2, NOBEL Akademik Yayıncılık, 2019. 1. Basım. |
F. ARIKAN & H. ÖZGÜR, Ögretmen adaylarinin siber aylaklik ve bilissel kapilma düzeylerinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi., Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 2, pp. 863-885, 12, 2019. |
.H. ÖZGÜR, C. ÇUHADAR, F. AKGÜN, Egitimde oyunlastirma arastirmalarinda güncel egilimler., Kastamonu Egitim Dergisi, vol. 26, no. 5, pp. 1479-1488, 9, 2018. |
.H. ÖZGÜR, Facebook Sosyal Agina Entegre E-Portfolyo Yaziliminin Akademik Basari ve Ögretim Sürecinde Kullanimina Yönelik Tutuma Etkisi, Sakarya University Journal of Education, vol. 6, no. 1, pp. 38-56, 4, 2016. |
.M. YAVUZ, H. ÖZGÜR, Otistik Spektrum Bozuklugu Olan Ögrencilerle Çalisan Ögretmenlerin Mesleki Tükenmislik Düzeylerinin Incelenmesi, Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 47-67, Edirne-TÜRKIYE, 12, 2016. |
.C. ÇUHADAR, H. ÖZGÜR, F. AKGÜN, S. GÜNDÜZ, Ögretmen adaylarinin iletisim becerileri ve iletisimci biçimleri, Ahi Evran Üniversitesi Kirsehir Egitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), vol. 15, no. 1, pp. 295-311, Kirsehir-TÜRKIYE, 4, 2014. |
.F. AKGÜN, H. ÖZGÜR, Bilisim teknolojileri ögretmen adaylarinin ögretmenlik meslegine iliskin tutumlari ile mesleki kaygilarinin incelenmesi, Egitimde Kuram ve Uygulama, vol. 10, no. 5, pp. 1206-1223, Çanakkale-TÜRKIYE, 11, 2014. |
.H. ÖZGÜR, Bilisim teknolojileri ögretmen adaylarinin elestirel düsünme egilimleri ile bireysel yenilikçilik özellikleri arasindaki iliskinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, Mersin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 409-420, Mersin-TÜRKIYE, 8, 2013. (June 2013) |
Eğitim perspektifinden elektronik performans destek sistemleri. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15(1), 297-310. (May 2013) |
.H. ÖZGÜR, BÖTE Bölümü ögretmen adaylarinin ögrenme stillerinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, Pamukkale Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 34, pp. 103-118, Denizli-TÜRKIYE, 7, 2013. |
.H. ÖZGÜR, Sosyal aglarin benimsenmesi ve egitsel baglamda kullanimi arasindaki iliskinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi, Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 5, no. 10, pp. 169-182, Diyarbakir-TÜRKIYE, 11, 2013. |
.H. ÖZGÜR, Uzaktan egitim ögrencilerinin ögrenme stilleri Trakya üniversitesi örnegi, Trakya Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 2, pp. 85-91, Edirne-TÜRKIYE, 7, 2013. |
.Y. ERCAN, H. ÖZGÜR, Mühendislige Yeni Bir Bakis Açisi: Artirilmis Gerçeklik, 2. Lisansüstü Ögrenci Kongresi, Edirne-TÜRKIYE. (May 2017) |
.Ö. BASDEMIR, H. ÖZGÜR, Egitimde Yeni Bir Yaklasim: Oyunlastirma, 2. Lisansüstü Ögrenci Kongresi, Edirne-TÜRKIYE. (May 2017) |
H. ÖZGÜR, Bilgisayara giris ve MS Office 2007, Ulusal, Bölüm: Bilgisayara Giris, Basim Türü: Basili, pp. 1-33, TÜRKIYE-Edirne, ISBN978-605-5193-07-2, Paradigma Kitabevi. (October 2013) |
H. ÖZGÜR, Bilgisayara giris ve MS Office 2007, Ulusal, Bölüm: Bilgisayara Destekli Ögretim ile Ilgili Temel Kavramlar, Ögeleri ve Uygulama Yöntemleri, Basim Türü: Basili, pp. 487-512, TÜRKIYE-Edirne, ISBN978-605-5193-07-2, Paradigma Kitabevi. (October 2013) |