|
Print Staff CV |
|
Print Staff CV |
.E. G. GÖNENÇ, T. DEMIRALAY, F. SELVI, Konaklama Isletmelerinde Motivasyon Araçlarinin IsdoyumuÜzerine Etkisi: Edirne Otellerinde Bir Arastirma, International Journal Of Social And Economic Sciences, vol. 7, no. 2, pp. 31-38, 12, 2017. |
.E. G. GÖNENÇ, Ç. AKDOGAN, G. YAKAR, Üniversite Ögrencilerinin Kent Marka Imajina Yönelik Algi ve Tutumlari:Edirne Ilinde Bir Uygulama, Social Sciences Research Journal, vol. 6, no. 4, pp. 223-243, 12, 2017. |
.E. G. GÖNENÇ, C. YÜKSELEN, Hotel Employees Beliefs on Unethical Behaviour A Survey in the Hotels in Edirne, Social Responsibility Journal, no. 6, pp. 252-267, 2010. |
.E. G. GÖNENÇ, E. D. ÜLKER, Politik Pazarlama ve Örnek Bir Olay Incelemesi: Barack Obama ,, Newwsa: e-Journal of New World Sciences Academy, vol. 2, no. 5, pp. 93-107, 2010. |
.E. G. GÖNENÇ, Konaklama Isletmelerinde Tutundurma Faaliyetleri ve Trakya daki Oteller Üzerine bir Arastirma, I.I.B.F. Dergisi, vol. 27, no. II, pp. 233-261, ISTANBUL-TÜRKIYE, 12, 2009. |
.E. G. GÖNENÇ, “Eco Tourism Marketing andPromoriver Project: Perspectives From University Students in Edirne, Turkey”, International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series-EdirneEdirne, Turkey, vol. 1, pp. 298-311, edirne-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, ecotourism and Promoriver Project, UKECEK2017, pp. 517-517, Edirne-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, “Eco Tourism Marketing andPromoriver Project: Perspectives From University Students in Edirne, Turkey”, International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series-EdirneEdirne, Turkey, edirne-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, How marketing Ethics can Effect Hotel Brand Image Edirne Hotels, 7th International Conference on Governance, Fraud, Ethics and Social Responsibility, pp. 82-83, ISTANBUL-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, RE BRANDING DESTINATIONS EDIRNE AND THE TRACIA REGION, INTERNATIOANAL TOURISM CONGRESS, SELANIK-YUNANISTAN. |
.E. G. GÖNENÇ, Importance of Culinary Culture in Edirne Branding Process, ULUSLARARASI GASTRONOMI KONGRESI, pp. 51-, IZMIR-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, Global Place Branding Campaigns across Cities Regions and Nations, Uluslararasi, Bölüm: The Role of Local Governments in City Branding, Basim Türü: Basili+Elektronik, pp. 251-269, AMERIKA BIRLESIK DEVLETLERI-Hershey, IGI GLOBAL, 20161. Basim. |
.E. GÖNENÇ GÜLER, A Study on Value Creation and Customer Value Perception in Hotel Businesses The Example of Hotels in Edirne, Anatolia Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 20, no. 1, pp. 61-76, Ankara-TÜRKIYE, 4, 2009. (May 2009) |
.E. G. GÖNENÇ, CURRENT STATUS OF STUDENTS TAKING TOURISM EDUCATION IN THE TOURISM SECTOR: T.Ü. A RESEARCH ON UBYO GRADUATES, TRAKYA ÜNIVERSITELER BIRLIGI 2. LISANSÜSTÜ ÖGRENCI KONGRESI, edirne-TÜRKIYE. |
.E. G. GÖNENÇ, Trakya Bölgesinde Üniversitelerin Bölgesel kalkinmaya Etkisi, Ulusal, Bölüm: Trakya Bölge Üniversitelerinin Turizmdeki Rolü, Basim Türü: Basili, pp. 13-40, TÜRKIYE-izmit-kocaeli, umuttepe yayinlari, 20171. Basim. |
.E. G. GÖNENÇ, Turizm Pazarlamasi, Ulusal, Bölüm: Turistik ürün, Basim Türü: Basili, pp. 143-167, TÜRKIYE-çanakkale, ISBN978-605-9743-03-7, Paradigma Akademi, 20151. Basim. |
.E. G. GÖNENÇ, Egitim Yönetimi, Ulusal, Bölüm: Örgütsel Gelisme, Etkililik ve Hesap Verebilirlik, Basim Türü: Basili, pp. 159-176, TÜRKIYE-ISTANBUL, ISBN978-605-5044-27-5, Lisans yayinlari, 20141. Basim. |
.E. G. GÖNENÇ, GENEL TURIZM, Ulusal, Bölüm: TURIZM ARZI VE TURISTIK ÜRÜN, Basim Türü: Basili, pp. 67-80, TÜRKIYE-istanbul, ISBN978-605-5044-33-6, Lisans, 20141. Basim. |
.E. G. GÖNENÇ, Destinasyon Pazarlamasinda Edirne Markalama Süreci, Ulusal, Basim Türü: Basili , ISBN978-605-5681-63-0, Detay Yayincilik, 20101. Basim. |
.C. YÜKSELEN, E. G. GÖNENÇ, Antakya Marka kent Görüs ve Öneriler, Ulusal, Basim Türü: Basili, TÜRKIYE-, Detay Yayincilik, 20091. Basim. |
.E. G. GÖNENÇ, Turizm Isletmelerinin Pazarlamasinda 7 P ve 7 C Turizm isletmelerinin Pazarlanmasinda satis Yeri Place, Ulusal , Degisim yayinlari, 2009. |
.E. G. GÖNENÇ, Türkiye Turizm Cografyasi Edirne Bursa, Ulusal , Detay Yayinlari, 2008. |